nedeľa 26. októbra 2014

Moja aktuálna laková zbierka

V mojich najlepších časoch mala zbierka takmer 100 lakov. Moja aktuálna zbierka pozostáva z 25 lakov plus kvapiek Essence na rýchlejšie sušenie laku. Prišlo obdobie, kedy som zbierku výrazne okresala - staré kúsky vyhodila, niečo darovala kamarátke alebo predala. Nová zbierka začínala cca na 12 kusoch a teraz postupne kupujem nové.

Ku niektorým lakom v zbierke mám srdcový vzťah. OPI a Claire´s sú pamiatkou na Paríž a Prahu. Nubar som zase dostala od kamarátky na Vianoce a narodeniny. Fialový Rimmel bol mojím svadobným.


Môj lakomaniacký duch opäť po vyše 2 rokoch ožíva a mne sa už cnie za každodenným lakovaním. Na tomto blogu uvidíte moje ďalšie počiny, nové objavy. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...