sobota 8. novembra 2014

Októbrové drobnosti

Tak a je tu november. Môj najneobľúbenejší mesiac. Ale čo tam po ňom. Ja ešte dnes žijem októbrom :-) 
Také sprcháče, maska či vatové tampóny boli nevyhnutnosti. A zvyšok ako malé rozmaznanie sa. Poďme sa im bližšie pozrieť na zúbok...


Občas počas obednej prestávky zablúdim aj do obchodov. Môj obed totiž spočíva v nákupe v potravinách, ja sa potom "kŕmim" po návrate do práce a tak ušetrený čas môžem využiť na rýchly nákup oblečenia, v drogérii a podobne. Medzi takéto nákupné úlovky patria aj tieto 2 laky od H&M. A kus za 0,99€ vás poteší aj pred výplatou :-)


Masiek mám doma síce viac ako dosť, ale bahníčkové používam asi najčastejšie a ku Yves Rocher sa vraciam opakovane. Keď jedno balenie miniem, idem kúpiť hneď ďalšie do zásoby.


Balea sprcháčik je najnovšia limitka. Tento vonia ako malinový sirup. A má kopu, kopu trblietok. Sprchový peeling od Grace Cole je už moja srdcovka. V lete som používala melónový, teraz som si vybrala kokos a limetku. Isto sa o GC zmienim aj neskôr :-)


Obojstranný štetec od Catrice som kúpila na skúšku. Som naň zvedavá.


Balzamov nie je nikdy dosť, hlavne na jeseň a zimu je to nevyhnutnosť. Od Alverde som ešte neskúšala, som teda veľmi zvedavá.


A na záver to najlepšie. Všade sa o nich píše. A neodolala som ani ja. Paletka Iconic 3 od Makeup Revolution. Bolo ťažké si vybrať, ale tiene v Iconic 1 mám veľmi podobné ako monotiene a Iconic 2 mi neučarovala tak ako trojka.


A čo ste si za posledný mesiac dopriali vy?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...