piatok 15. mája 2015

Neon Pelican

Ahojte, milé čitateľky :-)

Tiež sa tešíte? Máme piatok! :-) Dva voľné dni. Snáď nám bude priať a slniečko nás vyhrievať. A rovnako ako ja, aj vy dúfate, že nebude pršať.

Mňa posledné poriadne slnečné lúče nabudili, aby som si vytvorila takúto jednoduchú milú manikúru. Inšpirovali ma neonovo ružové pelikány - našla som ich za 0.99 € v Kiku. Neskôr som našla v DM vo veľmi podobnom odtieni aj lak Dermacol. A hneď som mala v hlave predstavu, že budú skvelá dvojka.
Pri mojich nechtových kreáciách sa však musím veľmi mierniť, aby som nechty mohla ukazovať aj v práci.

Ste zvedavé, čo som si vymyslela? Nestíhala som skôr fotiť, na fotkách mám nechty po dvoch dňoch, vidno už trochu známky opotrebovania, ale snáď mi to prepáčite ;-)


Biela a neonová ružová sú vždy skvelou kombináciou. Krásne vynikne najmä v lete a na opálenej pokožke, ale nepohŕdnem ňou ani ako bledulka a aj v inom ročnom období na občasné osvieženie :-)


Všetci účastníci akcie pokope :-) Tenučká páska je od Essence. Zoznamujeme sa spolu len veľmi opatrne. Určite časom niečo pridám. Musím viac pocvičiť.


A hotovo!



Nechty mi robili spoločnosť napokon 4 dni. Potom som dala dolu už od nudy :-)

Páčili sa vám "dnešné" nechty a jednoduchý nailart? Máte rady neonové odtiene?
Teším sa na vaše komentáre :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...