štvrtok 7. mája 2015

Keď s rúžmi začínam - Essence Cool Nude

Ahojte!

Dnes by som vám konečne rada predstavila môj prvý rúž. Patrím do leskovej skupinky, ktorej rúže doteraz takmer nič nevraveli. 

Na prvé skusy som siahla po značke Essence a odtieni Cool Nude. Zniesla by som teplejší podtón, ale sú dni, hlavne tie plné slniečka, kedy sa práve v tomto studenom odtieni cítim dobre.
Rúž je krémový, na perách príjemný. Postupne vymizne cca do 2 hodín, čo pri mojom častom dopĺňaní tekutín je prirodzené. A čo je naozaj pozitívne, nemám pocit vysušených pier.



Rúž patrí do skupiny prirodzených odtieňov. Ako som spomínala, má studený podtón, čo presne zodpovedá aj popisu. Vidím aj fialovú, aj ružovú a za kalíšťok hnedej.


Pod žiarovkovým svetlom vyzerá o trošku teplejšie. Podobne sa u mňa chová aj za slnečného počasia :-)


Ktoré z vás sú tiež "leskové" a láka ich vyskúšať aj rúž? Aký bol váš prvý kúsok? Siahli ste po niečom drahšom?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...